lauantai 2. heinäkuuta 2016

9.6 lähtö EF Malta

Matkani alkoi 8.6 kello 6 kun lähdettiin ajamaan rissalan lentokentälle josta minun lento lähti kohti helsinki-vantaan lentokenttää jossa olin 20.40. Siitä sitten lähdin bonus inn hotellille(tästä hotellista ef kielimatkalle lähtijä saa alennusta), jossa oli tapahtunu joku sekaannus minun huoneen kanssa, joten sain syödä ravintolassa ilmaiseksi!:)))


Syönnin jälkeen menin huoneeseeni ja yritin ruveta nukkumaan. Herätys oli ihanasti jo 3.00, koska kentällä piti olla 3 tuntii ennen lennon lähtöä. Sain nukuttua noin 1.5 tuntii, joka vähän tuntui ekana päivänä. 


Hotellilta sitten lentokentälle missä oli suomalainen ef liideri, lentokenttä vastaava ja muut kielimatkalaiset. Ensin liideri keräsi sääntöpaperit ja piti nimen huudon. Sitten ryhmänä mentiin lähtöselvitykseen ja turvatarkastukseen.

Ennen koneeseen menoa pidettiin pieni nimileikki, jotta opittaisiin toistemme nimet. Lento lähti 7 aikaan ja laskeuduttiin Frankfurttiin 9.30 josta lähdettiin 10.30 ja oltiin perillä Maltalla 12.30. 


Maltan lentokentältä lähdettiin pienillä busseilla kohti black pearliin jossa meidän host perheet oli vastassa. Ensimmäinen päivä meni vain host perheissä. Purettiin laukut ja saatiin avain. Minä ja mun host roommate lähettiin sitte tutkimassa Sliemaa ja eksyttiin heti. Maltalla kaikki kadut näyttää samalta. Jouduttiin sitten kysymään taksikuskilta(joka oli muuten todella mukava) apua ja löydettiin lopulta reitti takasi host kotiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti